31.01.2016

Emily dudak kalemleri

  
 Emily dudak kalemlerini hala keşfetmeyen kaldı mı? Yıllardır varlıklarından haberdar olupta ucuz merdiven altı kozmetik gruplarından olduğunu düşündüğüm için yanlarından bile geçmemiştim. Oysa öyle başarılılar ki bana ruj kullanmayı bile unutturdular diyebilirim. Hem taşıması hem çeşitlilik açısından hemde kullanım kolaylığı bakımından çok ama çok seviyorum. Keşke daha fazla renk seçenegi olsaymış. Benim bulabildiklerim yalnızca bunlar. En baştan sırasıyla: 204 - 207 - 216 - 220 - 211- 213- 218 . Ve tabii bir çok kişide olduğu gibi en favori rengim "211". Hangi makyaj olursa olsun hoop elinin altında. Stoklanması gereken en doğal renk. Bu yüzden bulunmasıda digerlerine oranla daha zor. Buldugunuz yerde kaç tane olursa olsun kapın :))) Her birinin rengini uygularak göstermeyi çok isterdim ama malesef tek bir fotoğrafla konuyu kapatmalıyım. Yani biraz ağır eleştirmiş olucam ama bu konuda estetik bakımından oldukça takıntılıyım. Yahuu yapmayın! o şekilsiz dudaklar üzerinde sergilenen rujlar beni cekmiyor. Baya itiyor. Bazı paylaşımlara bakasım bile gelmiyor, bu nedir diye.... Nedir yani olmuyorsa olmuyor, kimse dört dörtlük degil göze hitap etmiyorsa bir zahmet aldıgın o ruju  büzük dudakların üzerinde resimleyip göstermeyeceksin. Bende muhteşem dudaklara sahip degilim yani....

 Fotografta Emily 213 numara var. Üzerinde ise şeffaf gloss mevcut. Elimin üzerine aldıgım parlatıcıdan parmağım yardımıyla dudaklarıma dokundurarak bir kaç pıt pıt tamam. Uygulama şeklindeki maksat sağ sola yağlanmasın ve kullandıgım lip glossu batırarak ömrünü kısaltmak istememem. Ayrıca gündelik olarak sadece mat ruj seviyorum. Bu sekilde uyguladıgım bir rujla sokaga çıkmam ama napim... Her zaman resimlerim daha canlı belirgin çıksın derdindeyim :)))
Küçük birde not; kalem kullanmadan önce dudaklarınızı mutlaka Lipbalm yardımıyla nemlendirin. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Yorum bırakmayı unutmayın ... ^.^