16.12.2016

İnsta Çağrı -3


23 Ekim
Bir süredir bebek odası dekoru için dogum kartı yaptırmayı düşünüyordum, sonunda zevkime uygun olarak kendim hazirladim 👍


Hiç yerinde durmuyor sıpam benim :D

Küçük sumo

Neden sürekli böyle oturdugu konusunda fikrim yok...


Çağrı ayrıntıda gizli. Köpegiyle öpüşüyor :D

Üst diş cıkartma cabaları, diş kaşıyıcıları dışında herseyi kemiriyoruz :D

Çok şuükür bin şükür seni bana verene..

3 aralık
Bide anne olucam, dizi bakıcam diye  arkamda uyuyan cocuk ne alemde haberim yok 😂😂😅😅 #asklaftananlamaz

Sinirlerimbozuldu 😂😂😂

7 Aralık
Bebekleri ayakta sallayarak uyutmak zararlı oldugu için bu geleneksel yönteme baş vurmayacagımı düşünüyordum, takii sallanmak nedir hiç bilmeyen Çağrı'nın kendi kendini sallamaya çalışarak ee'eeee dedigi güne kadar. Evdeki hesap çarşıya hiç bir zaman uymuyor bence. Asla emzik kullanmasına izin vermem dedigim Çağrı'nın dogdugu gün parmak emdigini görünce eczaneden emzik aldırmam gibi 😅

8 Aralık
Tiktaktak merakı

Bir iki gündür Çağrı'nın "baba" dedigini duyar gibiydim. Bugün mutfakta ugrasırken babamın,"senin babanın ....... " diye salondan gelen sesini duyunca emin oldum. 😂😄😅 Ben bile babama dede diyorken, nasıl ögrendi bilmiyorum. Demek ki çocukların anne baba demesi için onları tanıması gerekmiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Yorum bırakmayı unutmayın ... ^.^