Arşivde Neler Var







ANILARIM BOMBOS!
"Bu hayat bana yakışmadı,lütfen baştan alalım..."

Bekledigim Hayat bu degildi... T.Y

.

25 Mart 2017 Cumartesi

Kullandıgım uygulamalar

 Kullandıgım gerçekten işe yarar bi kaç uygulamadan sizede bahsetmezsem olmaz diye düşündüm. Minimalizim yazımda daha öncede bahsettigim ufak bi ayrıntı vardı, karmaşadan hoşlanan bi insan olmamam bir yana telefonumun ömrünü uzatabilmek adına çok yormamayı tercih ediyorum. Bunun içinde gereksiz uygulama tutmayıp, işimin olmadıgı uygulamaları ise çok bekletmeden kaldırıyorum. Gerektiginde tekrar yüklüyorum, "tutmuyorum!" Ayrıca telefondan oyun oynanamak ve cekilen fotografları haftada bir kez usb atmak gibi huylarım var. Yani telefonumda yıgınla belge resim vs. Yok. Kaybolma, çalınma, hack gibi durumlar içinde bunun daha saglıklı oldugunu düşünüyorum. Gelelim uygulamalara...

Letgo
  Son zamanlarda çok sık reklamını izledigimiz Letgo sahiden çat kapı bir anda eşya satmamızı saglıyor mu? Hem evet hem hayır. Çünkü elinizdeki esyaları gerçekten satabilmek sizin elinizde. Aldıgınız bir eşyayı orjinal fiyatina satmaya çalışırsanız aylarca beklemek zorunda kalırsınız. Muhtemelen size kimsede mesaj bırakmayacaktır. Niye yazsın ki zaten magazada benzer fiyata yenisini almak vermek. Yada sıfır ayarinda dediginiz ürünü piyasanın biraz altına yazdınız, alıcı bunu mazaga indirim fiyatina eş deger görüp biraz daha indirim yapmak isteyecektir. Eger gercekten elinizden birsey çıkartmak istiyorsanız olabildigince uygun fiyata koymalısız. Çörünü çöpünü satmaya çalışanlar, her gördügünü çekip fiyat biçenler, eski işe yaramaz denecek ayarda kıyafet ayakkabı koyanlar bile var. Açık konusmak gerekirse bazen bakıp bakıp küfrediyorum, 😄 uygulamanın eksi yönü, kategoriler zaten yetersiz birde bunlar işgal edince gercekten çekilmez olabiliyor. Tabii tüm bunlar sizin işinize yinede engel degil. Çünkü bir artı yönü var oda, konum belirliyorsunuz size en yakın esyaları gösteriyor. Yani tutupta ben Antalyadayken İstanbuldaki kullanıcıların paylaşımlarını bana sunmuyor. Ben bi kaç parça bebek eşyası sattım mesela. Normalde gerekmiyen ne varsa ihtiyacı olanlara verme taraftarıyım, kesinlikle! Belki tuzun kuru ondan diyecek olanlar olabilir, ama degil! Bana göre yardımlaşmanın maddi manevi zaten bi getirisi var, bugün olmazsa yarın ben buna inananlardanım. Ivır zırlara zaten hiç girmeden büyük parcaları verebilirim diye düşündüm önce beşik ve puseti satışa koydum. Dostumun hamile oldugunu ögrenince silip ona yolladım. Bana göre en kaarli alışveriş bu olsa da ondan önce bi kaç büyük parça eşyayı fiyatının çok altına koyunca hemen ertesi gün alıcı buldum. Hem ihtiyaç sahiplerinin işi görüldü hemde ben o parayla Çağrı için travel sistem bi bebek arabası alabildim. Hemde bu uygulama sayesinde uygun fiyata. :) 

Meitu
Bu bi fotograf düzenleme uygulaması ama en dikkat çeken özelligi kendinizi bi anime karakterine  dönüştürebilmeniz. Onun haricinde hemen hemen her fotograf uygulamasında olan özellikler bunda da var. En güzeliyse gayet başarılı aydınlık selfiler çekmenizi saglayacak. Ben henüz efekt özellikleri ciddi anlamda kullanamadım ama ilk denemede başarılı buldum. Yıllarca Candy camera kullanıp takılmalar donmalar vs artınca vazgeçmenin zamanı çoktan gelmişti. Yeni favori camera uygulamam bu oldu. 

Takvimim
Adet takibi - Regl takvimi
Üçüncü uygulamada bayanlara özgü, adet dönemi ve ovulasyon hesaplama için. Bu uygulamayı niye bu kadar geç keşfettiysem, neyse. Benzer bir çok uygulama olmasına ragmen ben en çok bunu sevdim. Her nedense ilk açtıgınızda en çok üreyen hayvanlardan biri olan bi kedi karşılıyor sizi 😄 en son ki adet baslangıç ve bitiş tarihini, veya o anki durumu girip kayda başlıyorsunuz. Sonrasında başlangıç bittiş, şu gün hastalanacaksınız vs. seklinde hemen hesabınızı tutuyor. Verdigi adet günü tarihinde girip onaylama yapmadıysanız kaç gün geciktiginizi göreceksiniz. Tıkırında giden bir bünyeniz varsa zaten şanslısınız ne zaman bebiş sahibi olabileceginizin haftasını o ayki takvimde göreceksiniz. Yinede aman gözünüzü seveyim korunma yöntemi olarak degilde çocuk sahibi olabilmek için kullanın siz bunu. Hormondur nihayetinde güven olmaz yani. 😄 son bi kaç aydır ilaç kullandıgım için güncelleme yapmamıştım benimki yedi gün geciktin diyor garibim. Sonra Tılsım hanım niye çocuk sahibi olmamış bunca zaman ögrenseymis bunları 😁😅 

Kahve Falı
Kahveee falsız olur muuu... Sirf su uygulamanın hatırına buradayım desem yalan olmaz... O kadar uygulama yapmışlar, ne işe yarıyorsa zaten, mesela bi falci bacı var tombaladan çeker gibi habire yemliyor milleti. Harbiden adam akilli bi uygulama bulayim desen onlarda paralı. Zaten ücret ödeyipte fal baktıracak kadar cok sükür dertli degiliz haniii..😄 Madem öyle sırf meraktan  yani, eglence olsun diye baktırdıgım falın hepten sallamasyon oldugunu görünce daha çok arayışa girebiliyorum.😒 Ben kendi adıma bu uygulamayı sevdigim için bahsedeyim dedim. İnanmayacaksınız belki ama rüya yorumlarımla fal yorumlarımın ayni cikması bir yana, aynı fincan resmini iki kez belli araliklarla yollayıp bir haftadır deneme yapıyorum farkli açıklamalarla aynı yorumu yapıyor. Sonunda gıcık mı oldu ne olduysa git bi kursun döktür dedi 😄😄😄 haklı da, ugrasilir mi benle o bile anladı. Neyse, diyecegim o ki, kullanın deneyin görün. Sonradan bozmazsalar şayet çok iyi, bi ihtimal bozulana kadar beni idare eder herhalde. :)
 Ayy bu arada mahkeme olayimi bildi, sıkıntılarımın geçip bu mahkeme sonunda düşmanlarımdan kurtulacagımı söylüyor daha ne olsun yahuu. Birde çok istedigim hayalini kurdugum sey sonunda olcakmis, neyse o artık. Sanırım çok şey istiyorum, bilemedim ne oldugunu. Tabii en başından beri en çok istedigim şey mutlu bir yuvaydi. Demesin mi gelecek yıl sonuna dogru sana evlilik görünüyor. Hadii inşallah 😅 kim ki acaba bilemedim de, simdilik aklımda cok tatlı biri var bıyıklı o olmasın mıı. Hiç konuşma, adamı engelle sonra tut stalk yap. Ama çok hosuma gidiyor napim, o bıyıklarını ısırmak istiyorum. Iyyy bıyık fetişti bile olabilirim suan 😒 Yeterince spolier verdim di mi?? Neydii hee, şaka bi yana beni alacak adam önce ailesini ikna etsin, hır gür istemiyorum! Evlilik beni korkutmuyorda aile söz konusunu olunca tahammülüm yok yani, kaynanama anneee demek istiyorum artik o kadar! 😍😘