8.04.2017

İlk Mim #Marka

MARKA
MİM
  ilk mim davetim Arada Saçmalamak Lazım Blogun sahibesi Fulya Erdoğan'dan geldi^^ Öncelikle çok teşekkür ederim. Konumuz "Marka" ve yeni şeyler keşfetmeyi seven biri olarak sabit bir markaya takıntım olmadığım için aslında benim için zor bir soru oldu. Bu 3 soruluk mim için epeyce bir düşündüğümü söyleyebilirim ve sonunda bunlarda karar kıldım... 

 1- LCW : Düşündüm de kızımın dolabıda dahil neredeyse kıyafetlerimin tamamı LCWaikiki ait. Giyim alışverişimde fiyat, seçenek ve ürünlerin sevimliliği beni mutlu ettiği için her zaman ilk tercihim bu mağaza oluyor. Hala 16 yaş gurubundan giyindiğime göre bir süre daha bu durum böyle sürecek gibi görünüyor .^^

2- Schwarzkopf Vital : Bir kuaför olarak ulaşılması en zor saç boyalarını bile kullanmış olmama rağmen saçımı boyadığım ilk haftadan, her seferinde ne olursa olsun o boyayı yeterli bulmayıp Vital saç boyasıyla tekrar işlem yaptığımı biliyorum. Bu boyada yakaladığım performansı hala da sanmıyorum başka bir markada bulabileceğimi. O Yüzden benim markam, benim rengim 8-4 'Kahve Köpüğü^^

3- Samsung : Nokia'nın dev olduğu zamanlarda bile her zaman tercihim Samsung cep telefonları oldu. Yıllar sonra bile hala ilk tercihim.

  Benden bu kadar' peki sizde ne var? Dileyen herkes davetlimdir. Ayrıca aklıma gelen severek takip ettiğim bi kaç arkadaşımı etiketlemek istiyorum^^ Üzerlerine tıklayarak bloglarını ziyaret etmeyi unutmayın. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Yorum bırakmayı unutmayın ... ^.^