4.04.2017

Lip Gloss Rengini Değiştirme

Bu işleme BA-YI-LI-YO-RUM! Öncelikle önce ve sonra fotografına iyice bir bakın. Rimmel'in apocalips rujlarından nude eclips olanı. Malesef bazen bu tarz rujlar şişede durdugu gibi dudakta durmayabiliyor :) halbuki nude rujlara bi o kadar aşıkken bana mı oyle geldi diyip suruyorum.... suruyorum, fondoten sıvamıs gibi duran dudaklarla hic insana benzemiyorum madem oyle atsam atamiyorum (cunku ambalaji guzel ) versem birine benim kullanamadıgımı kim ne yapacak ??? :D... O halde düşündüm ve dedim neden olmasın?? Bunun icine biraz pembe katsam olur mu sana nude pembe bi renk? Hemen işe koyularak, flormarın ( revolution r01di sanirim) bi suredir allık ve ruj bazı olarak kullandıgım daha dogrusu cok ucuk pembe oldugu icin tenimi soluk gosteren yogun yapili sert kıvamlı muhtesem rujundan bir miktar ekledim. Sonuc harika bi nude pembe olsada dudakta oldumu? Olmadı hemen biraz fusya ruj yardımıyla istedigim tonu, tam olsa istemedende olsa elde ettim. Baktım ki baya baya emily 211 numaralı dudak kalemine benzemiş! Ayrıca Rimmel London rujlarının o rahatsızlık veren kokusundan bir nebzede olsa arındı. Kıvamı ise yogunlaşmış oldu. Tabii bu örneklerden yanlızca bir tanesi, sizde kullanmadıgınız lip glossları bu sekilde degerlendirme yoluna gidebilirsiniz. Agzındaki plastik tıpayı çıkartıp ince cubuk yardımıyla (tavuk şişi olabilir) rujunuzdan bir miktar alın karıstırarak kıvama gelinceye kadar iyice yedirin. Kapagı kapatırken hava yapıp tasabilir dikkat edin... Sag solu batırmadan devam. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Yorum bırakmayı unutmayın ... ^.^