8.06.2017

Gülsuyuyla toz ürün presleme!


  Flormar passionate dots transparan pudrasının yapısı ve kokusunu çok sevmeme rağmen çok fazla tozutup dagıldıgı rahatsız oluyordum. Sözde yumuşacık süngeriyle iki pıt pıt yapacakmışız ışlem tamam. Sonra o dagılan pudralar agzım burnum dışında daha nerelere gidiyor belli değil.  Sonunda sıkıldım tabii düşündüm bunu presleyeyim ancak nasıl...  Alkol kokusundan çok rahatsız oldugum için HİÇ BİR YERDE GÖRMEDİGİM gül suyuyla şansımı denemeye karar verdim. Oldu mu? oldu! Biraz geç kurudu ama oldu. Yedi sekiz yaprak katladıgım havlu peçeteyle fazla suyunu aldım ama gül suyu arkolsuz oldugu için uçması bir haftayı geçti. Sonuç; ben bu ürünü bu sekilde bitirebildim! Sizde benim gibi alkolden rahatsız oluyorsanız alkolsüz veya alkol oranı az olan kokulu kolanyaları da tercih edebilirsiniz ❣

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Yorum bırakmayı unutmayın ... ^.^