5.06.2017

Sosyal Medya Hesapları-m

2013 yılında kitap ve parfüm üzerine açmış olduğum, zamanla kozmetiğe doğru giden ardından kişisel sorunlarımdan geçilmeyen en aktif hesabım. Şimdiler de tüm geçmiş paylaşımlarımı silmiş olsam da yanıltmasın. Gözümü açar açmaz oradayım. Hatta bir çoğunuz gibi SnapChat özelliğini daha çok kullanmaya başlamış bile olabilirim. Aslında sevmediğim, manasız bulduğum bir özellik olsa da orjinal Snapchat programını şimdiden nakavt etmiş görünüyor. Bir sistemde birden fazla özellik olması kesinlikle çok daha keyifli. :)@madamfrankenstein

 2012 Mart ayında üye olup 2015 yılına kadar çok çok severek kullandığım, "MySpace" den sonra en farklı, en özgür bulduğum hesaplardan biri.  Tek sorun yanımda biri olduğu durumlarda tedirgin oluyorum. Özgür dedim ya, gezinirken neyle karşılaşacağım belli olmadığından o an yanlış anlaşılma ihtimali olabilir :D  @flightofdeathy
***
 Myspace demişken' tahminim beş yıl önce filan büyük bir değişime uğrayarak basitleştirildiği için artık yok sayıyorum. Eski formatı ise >> merak edenler Tık1 Tık2
(istediğiniz temayı Html kodlama oluşturarak  profil - profil resminiz- yaşınızdan cinsel tercihlerinize 'kullandığınız sigaraya kadar bütün bilgilerinizi profilinizde gösteren- chat özelliği- blog sayfası- sınırsız arkadaş edinme- ve comment bölümüyle açık mesajlaşma dahil- müzik yüklenebilen harika bir plartform'du. Bunu da özellikle belirtmeden geçemedim. Çünkü çok özledim! Ne yaptın Tom ! :(  profilimde buymuş ^^ >> tilsimmbill
tahminim 2006 yılında üye olmuştum.

  İki kez twitter hesabı açıp silmiş olmama rağmen' Silmemek için hala direndiğim üçüncü hesabıma ne var ne yok yazmaya karar versem de her zamanki gibi yine bağlılığımı koruyamadım. Sanırım asla anlaşamayacağım bir platform. Sırf gösteriş olsun, elit dursun diye sadece Twitter kullanıyorum cınımmm diyemicim yani...  @uygunsuzyorum


 Bitti...
Sizler neler kullanıyor ve kullandığınız hesaplar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Yorum bırakmayı unutmayın ... ^.^