6.07.2017

En Etkili 3 Şarkı


 AMESHA SPENTA feat Tayfa / Yalansın dünya

El vurup yaremi incitme tabip  Bilmem sıhhat bulmaz hicraneler var  Dert vurup da yarem eylersin derman  Her can kabul etmez viraneler var  Oy dünya dünya yalansın dünya  Vay dünya dünya fanisin dünya  Can ile cananı alansın dünya  Yalansın dünya  Dert ehli olanlar dergaha gelir  Elbette arayan dermanını bulur  Sadık der ki kimde ne var kimbilir  Geçti güzar ettim elde neler var  Oy dünya dünya yalansın dünya  Vay dünya dünya fanisin dünya  Aşk ile pervane dönersin dünya  Yalansın dünya



Fazıl Say - insan insan / Muhyiddin Abdal

İnsan insan derler idi 
İnsan nedir şimdi bildim 
Can can deyü söylerlerdi 
Ben can nedir şimdi bildim
 Kendüzünde buldu bulan
 Bulmadı taşrada kalan 
Canların kalbinde olan
 İnanç nedir şimdi bildim 
Muhyiddin eder hâk kadir 
Görünür her şeyde hâzir 
Ayan nedir pinhan nedir 
Nişan nedir şimdi bildim.


İlhan İrem / Şalamar

Tırnaklarım ipeği çizdi / beyaz
Parmaklarımın arasından akıyordu
Dansı sürüyordu büyücülerin titrek
Ne yana kanatlansam
O yana uçuyordu şalamar

Saklandığı gecede gizli ayaz
Saçlarının arasından esiyordu
Zehir sızıyordu yalnızlığından / soğuk
Ne yana kanatlansam
O yana uçuyordu Şalamar

Şalamar...
Şalamar... 
Firardasın tersine
Yinede eteklerin geçmiyor başına 
Şalamar !

Pencerelerine resim yapıştırmış cüceler
Dünya diye seyrettiğin odanda
Dokundular fırladın yataklardan
"Basubadelmevt"

Tersine akıttın nehirleri çığlık çığlığa
Kuyularda yüzümüzü gördük
Saçlarımızı aradık 
Gitar sololar...

Şalamar
Ahh ! Şalamar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Yorum bırakmayı unutmayın ... ^.^