23.07.2017

Huggies Little Swimmers Almayın!

 
  Huggies Little Swimmer mayo bebek bezi tam bir fiyasko! Yazıma direk böyle girmek istedim çünkü bu para tuzagına düşmenizi istemiyorum. Soruyorum, mayo bebek bezi denince aklınıza gelen şey nedir? İçine su almayan yani şişmeyen bir bebek bezi olabilir mı? Bu düşünceyle yola cıkıldıgında aklıma havuzda takılan saç bonesi mantıgı geliyor. Dışı laylonumsu dış bariyerler ona göre ayarlanmış vücuda oturan sızdırmayan "bebek bezi". Bu mantıkla da aldıgı parayı kurusuna kadar hak etmesi gerekirdi. Ama yanıldım! İlk izlenim olarak gayet güzel. Yumuşacık, kusursuz görünümde harika bir tasarıma sahip. Kilot sistemiyle de giydirip cıkartmak oldukca pratik. 
 Tatilin baş kentinde yasıyor olsam da, evde oyun havuzunda oynarken giydirip Çağrı'nın bu süre de rahat edebilmesini hedeflemiştim. Bunu alana kadar zaten normal bezle evde sorunsuz dolaşmıştı. Tam anlamıyla bezin şiştiği zamanda zaten oynamayı bıraktıgı için degiştiriyordum. Ancak bu bezi büyük bir hevesle almış olmama ragmen karşılştıgımız durum hepimizi şok etti. Bu bez suda şişmiyor evet, çünkü emmiyor! Yani içide dışı da aynı! Bütün gün altı bezli sanarak dolaştırdıgım bebek eve işeye işeye dolaşmış!  Akşam üzeri tüm koltukları silmek durumunda kaldım. Abimin uzerine isedi ve Çağrı'ya dokunan herkes üzerini degiştirmek durumundaydı. Sonuc, normal bez giydirin o bile daha iyi. Normal kilottan hiç bir farkı olmayan bu bezin 12 adetine boş yere 18 tl para ödeyip rezil oldum.
 Denizde gayet iyi oldugu yorumlarını okudum, evet olabilir. Deniz kum güneş gün boyu size ıslaklık hissettirmeyebilir. Büyük tuvaleti maskeleme yönünde olumlu düşünceler de olsa sıfır emiciligi oldugu için bu konuda da malesef başarısız. Almayın o kadar netim bu konuda! Alın naylon kilot geçirin bebek bezinin üzerine o bile daha rahat ettirir. 
 Heee birde tahmin edersiniz ki emmedigi için, ilk kullanımda pişik kızarıklık alerji yolunda kırmızılıklar oluşmaya başladıgını söylememe de gerek yoktur herhalde. 👎😒

*******
Edit : aynı işlemi gören çocuk mayosu, Story baby Türk malı fiyatı sadece 6 lira. İç yüzey naylonumsu su tutunca pislikten arınabilir bi yüzeyle kaplanmış. Ayrıca yanında tamamen naylon olanıda satıştaydı. Fiyatı 4 tl di. Bel ve bacak dikişleri lastikli kavrayabilir sekildeydi. Bence normal bezin üzerine giydirilerek kullanılabilir. Anneme uyup onu degilde bunu aldıgım icin pisman oldum gibi ama ilk fırsatta alabilirim. 😊

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Yorum bırakmayı unutmayın ... ^.^