Arşivde Neler Var







ANILARIM BOMBOS!
"Bu hayat bana yakışmadı,lütfen baştan alalım..."

Bekledigim Hayat bu degildi... T.Y

.

25.08.2017

Flo Online Alışveriş

Flo indirimleri hala devam ediyorken özellikle internetten alışveriş yapmayı sevmeyen, uymaz yanlış gelir gibi endişeleri olanlar için yazmak istedim. Öncelikle belirteyim sanal alışveriş yapmayı sevenlerden hiç değilim. Zaten kredi kartı kullanmıyorum da ama kapıda ödeme seçeneği seviniyorum.
Bayram öncesi Ağustos ayı indirimlerinden tüm Flo mağazaları stokları eritince zaten hali hazırda istediğim ayakkabı modellerini bulamayan ben oradan da ikinci denememde eli boş dönünce internet sayfasını incekemeye karar verdim. Bazı modeller mağazalarında bile yok. 


Topuklu degilde tabanı komple yüksek ayakkabılara ne deniyor hala bilmiyorum. Ergenlik yıllarımda bunlara baya baya Gothic ayakkabı derdim. Bulması imkansız bi o kadar pahalı. Boyunuz uzunsa hiç bulaşmadan burayı geçin :) boyumdan dolayı olmasada kendime en çok yakıştırdıgım modeller yüksek tabanlar. İlk olarak Creepers vardı hala kavusamasamda son yıllarda benzerlerine sahip olmak beni bi nebze rahatlatıyor. O nedenle magazaya girer girmez gözlerim bu modelleri arıyor 😄 
İstedigim renkler tamamen Siyah olsa da Beyaz spor ayakkabı modeli olan Art Bella marka. Gayet rahat buldum. Fiyatı indirimde 35 tl di. 
Sandalet olan Çaresiz işi gibi olsa da Pudra ve ten rengi ayakkabıların yakıştıgını ayakları zarif gösterdigini bildigim için almaya karar verdim. Butigo marka ve aynı sekilde indirimde 35 tl.
Son tercihimse Carmen's marka botlar. Hiç birini yagmurda giyemeyecegim için son anda 20 tl görünce ne kaybederim ki dedim attım sepete. İyi kide atmışım, yavaş yavaş kış moduna girdigimizden midir nedir en sevdigim galiba o oldu. İçi yumuşacık. Siyah dar kotun altında harika duracagını düşünüyorum. Bence bitmeden bi bakın ☺
----------------------------------------------------------------------
Bu tarz ayakkabılar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Komik gelecek belki ama hiç eskimiyorlar 😄 bıktırıyorlar ama atamıyorsun.
İlk gözdelerimden baştakini 2014 de almıştım.
-----------------------------------------------------------------------
Gelelim Silikon terlik muhabbetine :D Yıllardır vazgeçmeden giydiğim bi marka Hot Chocolate  silikon terliklerini cok ama cok seviyorum. Hatta bütün bi yazı onlarla geçiriyorum. 
Bu onlardan değil ama Kinetix marka 10 tl görünce tabii ki almalıydım. Çağrı'yı kapıda dolaştırırken renklere takılmıyorum. 😄 Dışarıda giydiklerim koyu mat gri siyah ve pudra rengi 👍
Annem ve kızımıda unutmadım tabii ki. Babet Miss F marka 20-  Sandalet ise Polaris 20. Bence fiyatına göre bekledigimden çok daha güzeller. Asla tarzım olmasalarda Annem için rahatlık önemli. 😄
Aynı şekilde Polaris çocuk sandalet 10. Sırf üzeri silikon diye aldım yine bahçede oynarken giymesi için aldım. Bu yaz Çağrı için sandalet meselesi baya şanssız olmuştu zaten. Bu yaz 3 tanesini ayagını acıttığı için veda ettik.

 Son olarak bunları Flo'dan almasam da bahsetmek istedim. Vans of the wall - leopar desenli ayakkabıyı 10 tl indirimde rasgele bi magazada görünce almıştım. Bu markanın öyle ilginç farklı desenleri var ki dikkat çekici. Kendime olsa bende alacaktım ama kalmamış :) fiyatına bakınca orjinal olduğunu düşünmüyorum ama harika ötesi bir marka bu.
Gri ise Lcw den 40 tl aldım. İndirimde degildi sanırım. Çağrı için çok rahat olabileceğine inandığımdan almıştım. İyi ki de almışım. Çağrı'nın şimdiye kadar en sevdiği ayakkabı bu oldu.

Benim bu ay en kaarlı alışverişim Flo dan oldu. Toplamda 7 ayakkabıya kargo hariç 150 tl ödedim 👍 Pazar gecesi verdiğim sipariş Perşembe sabahı elimde oldu.