Arşivde Neler Var







ANILARIM BOMBOS!
"Bu hayat bana yakışmadı,lütfen baştan alalım..."

Bekledigim Hayat bu degildi... T.Y

.

6.08.2017

Svava Salıncak "engellendim!



 Ayakta sallanmadan uyumayan Çağrı için bir süredir salıncak arayışındaydım haliyle + olarak birde eglenme amaçlı salıncak isteyince svava hamak türü salıncagı görür görmez sevdim. Ne kadar güvenilir nasıldır tartısılır, sonuçta yaygın bir tür degil. Yeni dogan ilk üç aydan sonra hamak beşikler gibi agırlık bir yöne gittigi anda o tarafa yıkılma durumu var. Yani bebek hareketlendigi anda salıncaklara hiç güvenmeyin.  Yürümeye başladıktan bir süre sonra bebeklikten cıkma evresiyle birlikte kontrol altında kullanılabilir. Zaten svava salıncaklar yere yakın oldukları için de bu konuda çok iyi. Düşse de etrafta carpabilecegi bir esya yoksa büyük sıkıntı olmayacaktır. Birde yerin kuru zemin olmamasına dikkat etmekte fayda var. En azımdan kalın bi halı serilebilir. 

Bir de nereden temin edilebilecegi sorusu var. Benim gibi kredi kartı kullanmayanlar için kapıda ödeme imkanı büyük bir arayış. Zaten guvenilir olacak ki kapıda ödemesi olsun. Neyse epey bi bekledim bunun için sanıyorum instagramda etiketlerden svava salıncak kullananları arastırmamla tesadüf kesfettigim bir sayfa oldu. Yeni acılmış gibiydi, az bi yorumla alanlar memnun almak üzere olanlar ayrıca var görünüyor. Web satış sayfası ise profilin altında. Siteye girip üye olmadan siparis verebiliyorsunuz, siparis alınınca size takip numarası veriyor. 85 santim kırmızı renkte 100 kiloya kadar tasıma kapasitesi olan bu ürün 40 tl kargo dahil 50 tl ye 3 gün içinde kapınızda oluyor.

 Ben ilk siparisi bir hafta bekleyip gelmeyince instagram sayfasından durumu yazdım. Cevap gelmeyince hiç sag sola bakmadan web sayfadaki numaraya takip numarasını mesaj attım. Hafta sonu oldugu için pazartesi kontrol edecegini yazdı. Nasıl birseyse artık neyse pazartesi mesaj yok ben tekrar sordum cevap yok. Günah benden gitti girdim web sayfasına üye olup tekrar siparis verdim. İkisi bir gelirse almicam birini tabii ki. 3 günün sonunda salıncak bize ulastı. Derken instagramda paylasıp etiketleme yapmak isteyince sayfaya ulasamadım. Baska bir hesaptan bakınca sayfa gorunuyordu. Yani engellenmiştim! Bir hafta oldugu halde siparisimin gelmedigini bildirdigim halde böyle sacma sapan cocukca bir davranısa maruz kaldım. Link vermeyim dedim ama yok. Salıncak elimde memnunum mutluyum ama insana saygı olmadıgı için bilemiyorum. Bu durumuda Whatsapp dan ayrıca yazdım. (Resme tıklayıp okuyabilirsiniz) Mantıklı bir acıklama tabii ki beklemiyordum, sasırmadım da.! Ayıplarını yüzlerine söylemesem rahat edemeyecektım. Artık yorum sizin.  svavasalincak.com @svavasalincak