10.12.2017

Son günlerde beni anlatan en iyi 3 şarkı


Simge- Üzülmedin mi?
Vuruldum
Aynı yerden üst üste vuruldum
Ama sustum Dağıttın hayatımı
Beni ağır yanılttın
Acım oldun
Ve gördüm gerçeği
İçindeki seni
Buna rağmen tutuyordum o soğuk ellerini
Gidiyordum kaç defa Ama tuttum kendimi
Yapamazdım, acıtamazdım asla senin gibi
 Üzülmedin mi kalbimi çarpıp çıkarken
Küçülmedin mi aşkla verdiğin sözden cayarken
Nasıl bakıyorsun gözlerime veda ederken
 Ben çok üzüldüm, sen üzülmedin mi?

Klibin igrencligi 😣 ayni seyi bende yapmıştım facede yayınlamıştım 😒 bu arada kadına ve şarkılarına bayılıyorum dememe gerek yok sanırım. Yankı herkesin sevdigi nadir parçalardan bence


Ferhat Göçer Feat Volga Tamöz -Günah
Her şey yolundaymış gibi yaşıyorum
İçime içime ağlıyorum
Dışardan sakin gibiyim
İçim katliam
En son ne zaman hangi yalandaydın
Hatırlamıyorum
Senin yüzünden
Günahı neyse bana yazılsın
Kırdığın kalpler cehennemin olsun
Senden kopmazsa yüreğim yazıklar olsun
Sen seni sevmeyenlere layıksın

Bir hafta mutlu sarkilar dinlesem bir bakmışım yine kendimi bunlarda bulmuşum. Acı çekmeyi seviyormuşuz gibi her dönem bir Ferhat Göçer var zaten hayatımızda. Neydi; Gençligimi geri verseler bu kez en çok kendimi severim. Veririm o yaride kime sevdirirse sevdirsin, kimi öldürürse öldürsün. Umurumda degil kaşı gözü! Ne mana ama yıllarca düşmemiş dilimden...


Buray -Sahiden
Sahiden sevmemiş beni meğerse
Bilmeden Geçmişim hayatından
Bir iz bırakmadan Bir söz bırakmadan
Sahiden doğruymuş söylenenler de,
Bir defa çıkmamış adım ağzından
Sahiden bi hiçmişim nazarında
Öylesine geçmiş zaman...
Bu gece tutmayın ateşi
Yanacak biraz daha
Biraz daha cehennem olsun hayat Kurtulurum sabaha
Bu gece tutmayın beni
Denizlere akarım belki
Ağlarım haykıra haykıra
Gönderirim sulara
Bu gece tutmayın beni
Gözlerimde kanlar olsun
Hiç kimse silmesin göz yaşımı, bana ders olsun
Bu gece acısın canım, Bir daha acımasın
Bunu bana yaşatan her gece böyle kahrolsun
Bi daha mümkün değil sevda
Gölgesi geçmesin yanımdan

Buray da bence hayatımıza bir anda Ferhat Göçer gibi girenlerden oldu. Neredeyse bütün şarkılarını sevdiğimi fark ettim. Seni Sevmiyorum Artık, yalana dolana battık! 
Cümlerin tarzı bile aynı. Daha ne olsundu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Yorum bırakmayı unutmayın ... ^.^