16.02.2018

Bebeğim 2 Yaşında

Bu sene hiç duygusallaşmadım ama gülüp eğlenecek durumda da değilim. 
Çok şeyi hazmetmisim demekki. Olsun...
Tüm günler çuvala girmis gibi gece rahatsızlandım. Sabaha kadar da atlatabilmek icin ugraştım durdum, yine de şükür.
 Zor bela yataktan kalkıp kızımın doğum günü fotoğraflarını çekebildim ya.
Tek amacım onu hic bir şeyden mahrum bırakmamak.
 İlerde fotoğraf albümünü eline aldığında yüzünde biraz tebessüm ettirebilecek birseyler kalsın diye uğraşiyorum. 
Tüm iyi dilekleriniz için şimdiden çok teşekkürler 💕


 Bunlarda Çağrı'nın teyzesinden, yıl başından önce gelen doğum günü hediyeleri. 💕
  Hani beni Ameliyat kapısında bekleyen bir arkadaşım vardı ya işte o..
 Ben doğuma gittiğim gün o nikahanmıştı. Şimdi ise Sare adında bir prensesimiz oldu. 😍suan 6 aylık üstelik benim gibi Aslan burcu! Çağrı da teyzesi gibi Kova burcu olduğundan biz takımı tamamladık 😄

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Yorum bırakmayı unutmayın ... ^.^