20.03.2018

Malatya macerası ve sonunda... Taşındım!

Anlatacak o kadar çok sey birikti ki, ama çoğunu anlatamayacak kadar yogunum. Ayrıca netim yok. Başta da dediğim gibi taşındım bu yüzden internet sorununa bir çözüm bulmam da şart. 
Bu konudaki önerilere açığım. :)
Taşınmak diyince hatırlarsınız 2018 dileğimdi
 Bir başıma yapmadım ama 15 yıllık evimden ilkkez uzaklaştım.
Birde şu vardı. Fala inanma falsız kalma durumları. 2018 de hep hane değişikliği görenler. Vallahi doğruymuş. Kendi evimi kitleyip ardımda ne varsa bırakıp geldim tam istedigim gibi bir yaşam ortamına. Ne kadar sürer bilmiyorum ama kızım ve kendim için olan sosyal yaşama burada kavusacağıma inanıyorum. 
Üstelik dibimde öyle bir otel var ki, evimin hemen yanında. İs imkanını tam oradan sağlayabilirsem ne ala. İnşallah amin. Bu kadarınada şükürler olsun!
5 gün oldu taşınalı. Ondan önceki sessizliğimin sebebi.
Canım dostum biricik arkadaşım Sibel, beni 2 senedir evlenip gittigi şehire. Yani Malatya'ya çağırıyordu.
Sonunda uydu. Bi tarih brlirledik çıktık yola. Doğum hikayemden hatırlayanlar ameliyat kapısındaki vefalı arkadaşım.
Ben doğum yaparken o evlenmişti 😊
Şimdi bir kızımız daha var.
Yolculuk Adanaya kadar uçakla oldu. Adanaya bayıldım ama oradan otobüsle 4-5 saatte Malatya'ya geçtik.
Çağrı için yorucu bir yolculuk oldu ama bence eğlendikde.

Arkadaşımın 11'inci kattaki dairesinden küçük bir Malatya manzarası.

4 gün boyunca sanırım evde kendimize gelmeye çalışarak hoş vakit geçirdik. İlk gezmemiz Malatya avm oldu. Çünkü Sibel'in gece uyku arasında aniden kumpir sevdası tutuştu. 
Bebek arabasınıda ilk durakta almıştık. Çağrı'da hazıra bakıyormuş, oturur oturmaz uyudu.

Yediğim en lezzetli kumpirdi, abartmıyorum! Sağlıklı beslenme.mi?! Yalan oldu. 

Mor reyhan çayı. İlkkez gördüm. Üniversitede gençler üretmiş. Çayın rengi mor ve ben tadını çok sevdim. çok fazla faydası var ama ayrıca bir iştah açıcı etkisi olduğundan hiç bulaşmadım.

Enişte bey dünya'nın en iyi eniştesi olabilir. (Maşallah) en azından benim tanıdığım! Bizi rahat ettirmek için elinden gelenin en iyisini yapmaya çalıştığını söylememe gerek yok. Görüyorsunuz! 😂😂
Adam Mor- Pembe pasta almış ben şok. Gördüğüm en tatlış pasta oldu 😍
Digeri ise kek, ben yaptım. 😃
Tarifini ayrıca yazıcam. 
Un ve seker yerine, dut kurusu tozu kullandım! 

Çağrı bir süre sonra eniste işe giderken  aglamaya başladı. Sare'yi bile kucağında görünce kıskandı 😂
 başka söze gerek yok, 😒

Malatya kanal boyu ve park. 
Park maceramız malesef kötü sonlandı, Çağrı ilk kez salıncaktan düşüp çeneyi parçaladı.

Dönüşümüz taşınma planı yüzünden ani oldu. Dede ve anneannesi özleyincede daha çok durmamızı istemediler. 
1 mart gidis 13 mart dönüş oldu. 
Yolculuk Elazığ istanbul seferi istanbul üzerinden de Antalya geçiş oldu.
"Kızım ve ben"
Adlı
Yolculuk harikaymış 😂😂😂
Bi ara Sabiha Gökcen'de havalimanında Çağrı' kucagımda aynı koridoru 3 kez koştuğumu saymazsak. 😒 kapıyı bulamayınca uçağı kaçırıyordum. Sinirden bi ara ağlayacak oldum.

İlk sefer Çağrı'nın öglen uykusuna denk geldiği icin horull horulll uyudu 😍

Gelir gelmez yeni evimize bakmaya gittik. Biraz temizledik, 3 gün sonrada bir kaç eşya ile yerleştik. 

Bizde bu ay böyle.
Bugün de Çağrı uyurken kucağına kedi gelip yatmış.
 Odasına bakmaya gittiğim de kediyle bakıştıklarını gördüm 😂
Benim kedilerimi hatırlayanlar varsa aynı Mira'ya benziyor oluşu düşündürdü. Çağrı doğmadan ikisinide sahiplendirmiştim. Hala üzgünüm...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Yorum bırakmayı unutmayın ... ^.^