15.09.2016

Eski Tişörtleri Değerlendirme

  Benim gibi baskılarından dolayı çok severek aldığınız tişötleriniz eskiyince, küçülünce veya başına ufak bir kaza geldiğinde üzülenlerdenseniz bunlar tam size göre olabilir. 



1- KESE

   Tişörtün alt kısmını keserek yaptığım orta boy bir kese. Yapımı görüntüsünden bile anlayabileceğiniz üzere çok basit.  Bunun için kestiğiniz parçayı ikiye katlayıp yan ve makas vurduğunuz kısmı "L"şeklinde güzelce dikin. Altta kalan dikişli kısmada iki yandan küçük bir delik açıp çengelli iğne yardımıyla sağdan ve soldan uygun ebatta ip geçirip uçlarına düğüm atıyoruz. İşlem tamam. Ben bunu Çağrı'nın bezlerini koymak için yaptım. Böylece çantanın içinde bezler ezilip büzülmüyor :)
--------------------------------------------------------
2- GÖZLÜK KILIFI

Büyük gözlük kaplarından sıkıldığım için ne zamandır çantamda yer tutup, ağırlık yapmayacak sevimli bir gözlük kesesi arayışındaydım. Sonra niye olmasın dedim ve yaptım. Çağrı'nın küçülen tulumunun kolu!
----------------------------------------------------------------
3- DEKORATİF YASTIK

Evde kullanılmayan fazla beyaz yastık yüzlerini ortadan ikiye kesip içini doldurduktan sonra dikiyorum. Üzerine kumaş yapıştırıcısı yardımıyla çok sevdiğim tişörtlerimin baskılarını yapıştırarak evin çeşitli yerlerinde dekor yastık olarak kullanıyorum. 
*Benim tercihim mitil olarak kullandığımız beyaz yastık yüzlerinden oldu ve evdeki fazla elyaf yastıklarla da içlerini doldurdum. Bunları da yine Çağrı'nın henüz tamamlanmayan yatak odası dekorasyonu için yaptım.


____________________


Eskiyen kazağımın üzerindeki çok sevdiğim baykuş salonumda...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Yorum bırakmayı unutmayın ... ^.^