24.01.2017

Anılarım Bomboş Yayın- 5

             
      ***

İlk defa beni tanımadı. Bir insan ancak bu kadar benzeyebilir! Hişt dur orada bakalım! Ne yapıyorsun böyle? Kavgacı nerede? Diye sordum.

  “Bir durum varda ortalığı kolaçan ediyorum. Kavgacı yokta…”

  “Onu anladık tipinden gayet net anlaşılıyor zaten. Kavgacı’yı sordum sana.”

  “Eczaneye gözünü sardırmaya gitti.”

   “Anlamadım?”

   “Aman yaaa. Sabah kalktığımızda gözü şişmiş etrafı yaraydı. Hastaneye gittik boya mı ne sıçramış. Şimdi de eczaneye gitti işte.”

   “Heee… Sende onu tek gözle motorun üstünde gitmesine izin verdin. Nasıl arkadaşsınız lan siz? Kafayı mı yemiş bu çocuk? Zaten trafik canavarı şimdi duble olmuştur!” diye ben bi anda konuşunca “Sananeee!” diye ikaz eder gibi konuştuktan sonra kafasını sağ sola anlayalım dercesine salladı.  Bana ne tabii canım da… Siz birlikte mi yatıyorsunuz?

   Tam aptala bağlamaya başladım sanırım. Tamam, itiraf edeyim merakımdan değil. Nedenini tam olarak bende anlamıyorum. Neden merak edeyim elin kalas herifini? Sonuçta ben bu adama gıcık oluyorum. Fakat gözümde kapıda ne zaman gelir acaba diye merakla bekliyorum. Yani gözüne ne olmuş onu merak ediyorum. Dimi Tılsım?! Üzüldüm de tabii. Aman bana ne ya geçen haftaki zengin kalkışından sonra gözüme gözükmesin bir daha o! Kendine mi yalan söylüyorsun artık Tılsım? Ya Rabbim bana nasıl bir iç dünya verdin ki de o bile hesap soruyor!

   Kavgacı tek gözü bantlı korsan görünümüyle ağır adımlarla sınıfa girince kendimle hesaplaşmam yarım kaldı. Sınıfta olan topu, topu on kişilik topluluğun, nasılsın? Nasıl oldu? Geçmiş olsun sözlerine aldırış etmeden yine Kavgacı’ya selam dahi vermedim. Erkek milleti de zaten rahatsızlanmaya görsün. Anında ruhsal çöküntü yaşıyorlar. Bana göre Kavgacı’nın bile psikolojisi bu yönde olduğu her halinden belli olsa da… Kavgacı bu güçlü ya hemen, yok bir şey arkadaşlar abartmayın havalarında. O halde niye gelir gelmez sıraya uzanarak yatıyorsun ki? Bir el uzatanı olsa, çorbasını battaniyesini ister yanında da su lastiği olsun derdi bu. Tipinden belli, azman gibi mübarek!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Yorum bırakmayı unutmayın ... ^.^